CUM COMAND?

Comandă prin e-mail

Puteti trimite comanda direct pe email la adresa: comenzi@vetro.ro

Comanda dumnevoastră trebuie să conțină:

  • Produsele solicitate;
  • Datele de facturare;
  • Număr de telefon, contact pentru detaliile comenzii și livrare;
  • Adresa completă de livrare;
  • Modalitatea de livrare;
  • Modalitatea de plată.

 

Comandă direct pe site

• Cumpărătorul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea produselor în coșul de cumpăraturi, urmând să finalizeze comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile de plată disponibile. Un produs adăugat în coșul de cumpărături este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc pentru aceasta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea acestuia, implicit nici rezervarea automată a produsului.

Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul a luat la cunoștință faptul că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte și complete la data plasării comenzii.

Vânzătorul poate anula comanda efectuată de cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată sa pretinda celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

- neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;

- invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Vetro Design, în cazul plății online;

- datele furnizate de către cumpărător, pe site sunt incomplete și / sau incorecte;

În cazul în care un produs comandat de către cumpărător, nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din urmă va informa cumpărătorul asupra acestui fapt. Se va returna în contul cumpărătorului contravaloarea produsului în termen de maxim 7 zile de la data la care vânzătorul a fost informat și a luat la cunoștință acest fapt.

 

Disponibilitatea unui produs va fi afișată în site după cum urmează :

“în stoc” – există suficientă marfă pentru livrare.

stoc limitat” – există stoc dar este posibil să fie o discontinuitate.

la comandă” – produsul se realizează sau se aduce la comandă. În momentul plasării comenzii veți fi informat în cât timp veți primi livrarea. Veți fi contactat de un agent de vânzări.

 

Pași de urmat pentru efectuarea unei comenzi pe site:

  1. Alegeți din meniu categoria și subcategoria care vă interesează și faceți click.
  2. Alegeți produsul.
  3. Faceți click pe poza produsului și se va deschide o fereastră cu detalii despre produsul respectiv. Atenție: pozele sunt cu titlu de prezentare, au caracter informativ și pot exista diferențe între acestea și produsul existent în stoc. Dacă aveți întrebări suplimentare în ceea ce privește produsul dorit, vă rugăm să ne contactați!
  4. Înregistrați cantitatea dorită apoi apăsați butonul „Adaugă în coș”.  Cantitatea poate fi modificată ulterior și în Coșul de cumpărături.
  5. Procedați în același fel cu următoarele articole dorite. Când ați finalizat cumpărăturile revizuiți comanda. În partea de sus, spre dreapta, apăsați pe textul „Coș de cumpărături” / „Vizualizare coș” și se va afișa conținutul acestuia. Puteți elimina produse din coș sau puteți schimba cantitatea dorită.  Dacă doriți să plasați comanda, apăsați butonul „PLASAȚI COMANDA”

Fotografiile afișate în site au caracter informativ și nu creează obligații contractuale, deoarece designul produselor poate varia și pot exista diferențe între acestea și produsele existente la un moment dat în stoc. Acestea pot fi modificate fără înștiințare prealabilă .