Garantie

Vetro Design asigură și garantează conformitatea produselor achiziționate precum și eventualele vicii ascunse, declarând pe propria răspundere, că produsele comercializate nu pun în pericol viață, sănătatea, securitatea muncii și nu produc un impact negativ asupra mediului.

Produsele cumpărate prin intermediul site-ului beneficiază de o perioada de garanție caracteristică, specificată pe site, în pagină produsului. Produsul va fi însoțit de certificat de garanție.

 

Reclamații

Va rugăm ca înainte de folosire să verificați toate produsele cumpărate, să citiți cu atenție instrucțiunile de utilizare ale fiecărui produs în parte. 

Verificați produsele achiziționate de eventuale defecte vizibile. 

Reclamațiile primite după ce produsul a fost folosit nu se iau în considerare. 

Dacă produsele cumpărate prezintă defecte de fabricație, returnați-le împreună cu ambalajul lor original. 

Produsele cu defecte de fabricație constatate de Vânzător vor fi înlocuite sau Cumpărătorului îi vor fi returnați banii pe produsele defecte. 

Înainte de folosire citiți cu atenție etichetele produselor (cu instrucțiuni de folosire) și păstrați-le în eventualitatea unei reclamații, dar și pentru a ști cum să curățați și să intrețineți produsul pe viitor. 

 

Politică de returnare

Produsele achiziționate se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile de la primirea acestora fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Returnarea produselor se va face exclusiv pe cheltuiala clientului și se vor reține toate beneficiile primite cu ocazia achiziției (cheltuieli de transport, produse promoționale, discounturi acordate, etc.), cu excepția cazurilor în care marfa s-a trimis greșit sau prezintă defecte din culpa furnizorului

Contravaloarea produselor returnate se va plăti în termen de maxim 14 de zile de la returnarea acestora, prin virament bancar.

 

Condiții Retur Produse

Marfa este întreagă, curată, în ambalaj original intact (fără urme de murdărie, scotch, înțepături, rupturi, zgârieturi) și nu a expirat între timp. 

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur: produsele realizate la comandă, după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate pentru acesta, produsele care se pot deteriora sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi separate de celelalte elemente componente.

După 48 de ore de la primirea unui produs, acesta se supune condițiilor de Service sau Garanție și nu se mai poate returna, doar repara sau înlocui. 

 

Condiții Retur în Service:

Pentru a putea beneficia de garanție, este obligatorie prezentarea facturii și a Certificatului de garanție. Produsul va fi însoțit de toate accesoriile cu care s-a  achiziționat și livrat.

Produsul reclamat trebuie să conțină toate elementele necesare identificării, înscrise pe documentul de achiziție, pe eticheta, ambalaj sau marcate direct pe acesta (lot/ serie etc). 

În cazul în care produsele sunt trimise în service, este recomandat (dar nu obligatoriu) a se trimite în ambalajul original, acestea nu trebuie să aibe urme de spărturi sau lovituri. 

Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primire, este recomandată recepția în față transportatorului sau refuzul coletului. 

Coletul trebuie fotografiat și se întocmește proces verbal, menționând starea coletului din momentul livrării. 

În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator. 

NU se acceptă retur pentru comenzile persoanelor juridice.

 

Garanția produsului nu acoperă următoarele situații:

  • Defectele cauzate de utilizarea defectuoasă
  • Deteriorări termice, mecanice și plastice ale produsului  datorate accidentelor, vibrațiilor, intemperiilor, neglijenței în utilizare sau a altor factori independent de Producător
  • Utilizarea produsului  în condiții neadecvate ( ex. tensiune de alimentare necorespunzătoare, acțiuni ale substanțelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate etc)
  • Utilizarea produsului în aplicații ce necesită performanțe și calități, altele  decât cele oferite de clasa și scopul pentru care acest produs este destinat sau în afară specificațiilor sale tehnice
  • Nerespectarea instrucțiunilor de utilizare  sau instalare  prevăzute în manualul produsului
  • Utilizarea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele  decât cele produse, aprobate sau recomandate de către Producător
  • Schimbarea stării originale a produslui prin intervenții neautorizate
  • Pierderea sau deteriorarea certificatului de garanție

Aparate Electrice, Electronice:

În cazul în care au fost desigilate și testate de către client, trebuie returnate curățate și igienizate, pentru că returul în Service să fie acceptat; produsele trebuie să fie insoțite de copia documentelor de achiziție și ambalajele inițiale.

  • Becuri, lanterne, baterii, acumulatori - pot fi returnate doar dacă sunt sigilate.

 

Perioada de garanție se prelungește automat cu durata de reținere a produsului la Furnizor pentru procedurile de service justificate și aprobate.

La returnarea produsului trebuie să completați FORMULARUL DE RETUR care se trimite în colet împreună cu marfă returnată, folosind același curier cu care s-a făcut expedierea.

 

Trimiteți coletul la următoarea adresă:

VETRO DESIGN SRL

Str. Soldat Constantin Drăgan, Nr. 20, Sector 3, 032855, București, ROMÂNIA