Retur

În cazul în care nu sunteți mulțumit de un produs comandat, îl puteți returna , în condițiile expuse mai jos.

Nu se acceptă retur pentru Persoane Juridice decât în cazuri justificate.

În cazul produselor cu defecțiuni, acestea se returnează pentru reparație în service sau înlocuire după caz!

Pentru produsele tip tesaturi, livrate la metru liniar si taiate din balot conform comenzilor, nu se accepta retur nici in cazul persoanelor fizice.

Termene

  • Termen de returnare: 14 zile calendaristice de la de la data intrării în posesia dumneavoastră a produselor
  • Termen de rambursare a contravalorii produselor returnate: 14 zile calendaristice de la primirea de către noi a produselor returnate.

 

Aplicare

Dreptul de retragere / retur se aplică numai cumpărătorilor persoane fizice. Cumpărătorii care utilizează produsele în scop profesional, societăți comerciale, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, întreprinderi familiale sau altele asemănătoare nu beneficiază de acest drept.

 

Cum faceți returnarea

  1. Ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna, prin e-mail sau telefonic
  2. Primiți de la noi un formular de retur. În acest formular veți completa, printre altele, informații privitoare la produsele pe care doriți să le returnați, numele băncii și contul bancar în care vă va fi rambursată valoarea produselor returnate. 
  3. Puneți produsele de returnat într-un colet, împreună cu formularul de retur. Vă rugăm să împachetați produsele astfel încât să fie protejate cât mai bine.
  4. Trimiteți coletul către noi, folosind o firma de curierat sau aducându-le la depozitul nostru.

 

Costurile transportului la returnare

Costurile transportului returnării vor fi suportate de dumneavoastră.

Important: vă rugăm să nu ne trimiteți produsele returnate folosind plata ramburs, întrucât nu le vom accepta. Rambursarea banilor se face prin virament bancar, doar după ce verificăm starea produselor returnate. 

 

Rambursarea contravalorii produselor returnate

Sumele care se rambursează acoperă doar sume pe care le-ați plătit și cuprind:

  • Valoarea produselor, plătite de dumneavoastră prin comanda inițială;
  • Costurile livrării inițiale a produselor către dumneavoastră.

Termen de rambursare a sumelor: 14 zile calendaristice de la data la care intrăm în posesia produselor returnate.

Modalitate de rambursare:

  • pentru comenzile achitate cu card online: prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
  • pentru comenzile achitate cu ramburs sau prin banca / ordin de plată (OP): prin virament bancar, în contul pe care îl furnizați în Formularul de returnare.

 

Excepții de la returnare și rambursare

Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit.

Ne rezervăm dreptul de a nu accepta returnarea sau de a face rambursare parțială a contravalorii produselor, în situațiile în care produsele:

  • sunt deteriorate, prezintă urme de uzură sau semne de folosire excesivă sau utilizare abuzivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri sau șocuri mecanice/electrice;
  • au ambalajul deteriorat sau incomplet;
  • au accesorii, componente sau documente lipsa (dintre cele cu care a fost livrat);
  • au fost livrate împreuna cu produse cadou iar acestea lipsesc din coletul de returnare;
  • au făcut parte dintr-o comandă specială (comanda specială este aceea care nu face parte din stocul uzual al Vânzătorului dar care poate fi livrată pe baza unei comenzi ferme și plata unui avans);
  • au fost personalizate sau confecționate special pentru dumneavoastră, la cererea dumneavoastră;
  • fac parte din categorii precum: lenjerie intimă, igienă etc, și au fost desigilate și/sau testate.

De asemenea, nu vor fi rambursate costurile suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi.

 

Garanția produsului nu acoperă următoarele situații:

  • Defectele cauzate de utilizarea defectuoasă; 
  • Deteriorari termice, mecanice și plastice ale produsului datorate accidentelor, vibrațiilor, intemperiilor, neglijenței în utilizare sau a altor factori independenți de Producător;
  • Utilizarea produsului în condiții neadecvate ( ex. tensiune de alimentare necorespunzătoare, acțiuni ale substanțelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate etc.);
  • Utilizarea produsului în aplicații ce necesită performanțe și calități, altele  decât cele oferite de clasa și scopul pentru care acest produs este destinat sau în afara specificațiilor sale tehnice;
  • Nerespectarea instrucțiunilor de utilizare sau instalare prevăzute în manualul produsului;
  • Utilizarea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decât cele produse, aprobate sau recomandate de către Producător;
  • Schimbarea stării originale a produsului prin intervenții neautorizate;
  • Pierderea sau deteriorarea certificatului de garanție.

Aparate Electrice, Electronice:

În cazul în care au fost desigilate și testate de către client, trebuie returnate curățate și igienizate, pentru ca returul în Service să fie acceptat; produsele trebuie să fie însoțite de copie după documentele de achiziție și ambalajele inițiale.

  • Becuri, lanterne, baterii, acumulatori - pot fi returnate doar dacă sunt sigilate.

 

Perioada de garanție se prelungește automat cu durata de reținere a produsului la Furnizor pentru procedurile de service justificate și aprobate.

 

Baza legală a returnării

Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgență nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, "consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14."

Pentru alte informații privitor la returnarea produselor, vă rugăm sa citiți și pagina Termeni și condiții, care constituie contractul la distanță.